وبلاگ

مشاوره لاغری آنلاین

فهرست مطالب این مقاله

مشاوره لاغری آنلاین شیوه‌ای جدید در عرصه پزشکی است که به مدد آن می‌توان بدون حضور در مراکز درمانی از پزشکان حاذق تغذیه در جهت کاهش وزن و رسیدن به‌تناسب اندام کمک گرفت. با گسترش فضای وب از یک‌سو و افزایش مشغله‌های کاری افراد از سوی دیگر گویی بسترهای آنلاین مشاوره بهترین فرصت را برای ارتباط‌گیری با متخصصان متفاوت فراهم ساخته‌اند.

بدین ترتیب در طی یک مشاوره لاغری آنلاین می‌توان یک رژیم غذایی، تمرینات ورزشی، پرهیزات مؤثر و در حالت کلی رهنمودهایی اثرگذار را در قالب یک ارتباط غیرحضوری دریافت نمود. بسیاری تمایل به کاهش وزن داشته اما دوری مسافت و تنگناهای زمانی به آنها اجازه نمی‌دهند تا در مطب‌های پزشکان حضور یابند. در این صورت دریافت رژیم آنلاین می‌تواند در زمان کوتاهی نتیجه‌ای درخشان را برای این دسته‌ی علاقه‌مند به ارمغان آورد.

 

آشنایی بیشتر با مشاوره لاغری آنلاین:

بسیاری که فرصت مقتضی برای مراجعه به مطب‌های پزشکان را نداشته، بدون مشورت به یک رژیم لاغری روی می‌آورند. در این حالت به دلیل عدم تخصص و آگاهی نه‌تنها شاهد کاهش وزن نبوده بلکه با مشکلاتی مانند ریزش مو، سوءتغذیه، ناراحتی پوستی، زخم معده و … مواجه می‌شوند. در اینجا یک مشاوره لاغری آنلاین مانع بروز چنین مخاطراتی شده و با ارائه یک رژیم آنلاین اصولی می‌کوشد، در عین حفظ سلامتی افراد آنها را برای رسیدن به‌تناسب اندام یاری نماید.

از طرفی تجربه نشان داده که پشتیبانی‌های مداوم مشاور به‌صورت تماس‌های آنلاین در تقویت انگیزه افراد بسیار مؤثر بوده و آنها را تا رسیدن به نقطه مطلوب آن‌هم باپشتکار بالا حمایت نموده است.

 

تفاوت‌های مشاوره لاغری آنلاین با مشاوره‌های حضوری:

تفاوت‌های چشمگیری بین یک مشاوره لاغری آنلاین و یک مشاوره حضوری وجود دارد. بسیاری با قیاس این دو به این نتیجه رسیده‌اند که مشاوره‌های آنلاین ازهرجهت بهینه‌تر و به‌صرفه‌تر است. ازاین‌رو آن را جایگزین مشاوره‌های حضوری نموده و تا ضرورت حکم نکند از رفتن به مطب پزشکان ممانعت می‌کنند. به برخی از مهم‌ترین این تفاوت‌ها اشاره می‌کنیم.

·         احساس تنهایی در حین اجرای برنامه لاغری:

در مراجعه حضوری پس از دریافت یک رژیم غذایی مناسب، در طول هفته باید خود به‌تنهایی بار اجرای این برنامه را بر دوش بگیرید. ولی در تماس‌های آنلاین هرگز متقاضیان به حال خود رها نمی‌شوند.

·         عدم دسترسی سریع به پزشک:

 در زمان دریافت رژیم‌های حضوری در صورت نیاز به پزشک باید دوباره تمامی مراحل پرداخت ویزیت، انتظار در صف‌های طولانی نوبت‌گیری، طی مصافت و … را از سر بگذرانید. به همین دلیل بسیاری از مراجعه منظم سرباز زده و همین امربر کیفیت عملکرد نهایی آنها تأثیر منفی می‌گذارد. این در حالی است که پزشکان در یک ارتباط آنلاین هرزمانی از شبانه‌روز پاسخگوی شما هستند.

 

 

·         محدودیت زمان و مکان:

پزشکان در حالت حضوری فقط تا ساعتی مشخص به فعالیت پرداخته و پس‌ازآن با تعطیلی، امکان مراجعه به آنها از متقاضیان صلب می‌شود. حال‌آنکه در مشاوره لاغری آنلاین شما در هر ساعت و هر مکان با یک گوشی هوشمند، تبلت و … به پزشکان دسترسی داشته و همراهی همیشگی آنها را احساس می‌کنید.

·         در دسترس نبودن پزشک حاذق در شهرستان‌ها:

بسیاری از شهرستان‌ها فاقد یک پزشک تغذیه متخصص و کار بلد هستند که این امر یعنی محروم شدن افراد از دستیابی به یک مشاور کاردان که ارتباط‌گیری آنلاین به‌راحتی این مشکل را برطرف نموده و نیاز به مسافرت برای رسیدن به یک مطب پزشک را برطرف ساخته است.

ویژگی‌های برتر مشاوره لاغری آنلاین:

امروزه وب‌سایت‌ها و کانال‌های اجتماعی بسیاری ادعا دارند که یک مشاوره لاغری آنلاین باکیفیت را ارائه می‌دهند که کاربر با استفاده از آن می‌تواند به وزن مدنظر خود برسد. ولی به‌واقع یک رژیم زمانی می‌تواند اثرگذاری خوب خود را داشته باشد که متناسب با شرایط بدنی افراد، مشکلات احتمالی موجود در بدن، رژیم‌های گذشته فرد و … طراحی‌شده و بتواند پشتیبانی عالی را از درخواست‌کنندگان ارائه دهد. بدین ترتیب می‌توان از عمده ویژگی‌های یک مشاوره آنلاین استاندارد به این موارد اشاره نمود:

 

1.        حمایت کامل از فرد در یک دوره یک‌ماهه

2.        عدم تکیه محض بر محدودیت کالری و در نظر گرفتن تمامی گروه‌های غذایی به‌منظور پیشگیری از سوءتغذیه

3.         کاهش وزن ملموس و قابل‌مشاهده

4.       عدم حذف هیچ گروه یا وعده غذایی

5.         معرفی جایگزین‌های مؤثر و مفید باهدف تنوع‌بخشی به رژیم پیشنهادی

6.        توجه اکید به سلایق غذایی و عدم اجبار به مصرف غذاهایی مغایر با میل فرد رژیم گیرنده

7.         پشتیبانی 24 ساعته آنلاین

8.         ارائه یک رژیم جایگزین به‌منظور برطرف نمودن استپ وزنی

9.         کنترل و نظارت همه‌جانبه بر روی کاهش وزن به‌منظور پیشگیری از بروز مشکل

10.        ارائه یک برنامه ورزشی اثرگذار در تکمیل پروسه لاغری

11.         آموزش چگونگی تثبیت و حفظ محدوده طبیعی و نرمال وزن و جلوگیری از افزایش مجدد آن

12.        ارائه هزینه‌ای معقول و متناسب با تنوع خدمات و میزان پشتیبانی

 

 

 

فواید بی‌نظیر استفاده از مشاوره لاغری آنلاین:

در سایه یک مشاوره لاغری آنلاین اصولی و تخصصی فواید بسیاری عاید افراد می‌شود که شاید در مراجعه‌های حضوری کمتر مجال رسیدگی به آنها فراهم شود. به برخی از مهم‌ترین این فواید اشاره می‌کنیم.

·         بیان بی‌پرده سؤالات و مشکلات:

گاهی سؤالات و مشکلات فراوانی دامن‌گیر فرد جویای بهره‌مندی از متدهای لاغری می‌شود که شاید مطرح نمودن آن به‌صورت حضوری چندان برایش خوشایند نباشد. بدین ترتیب از پرسیدن آن سرباز زده و پزشک را از آن بی‌اطلاع می‌سازد. ولی در زمان دریافت رژیم‌های آنلاین افراد بی‌پرواتر در مورد معضلات خود سخن گفته و راهنمایی دریافت می‌کنند.

 

·         ارسال اطلاعات شخصی:

در این روش نیز افراد بدون ممنوعیت تمامی اطلاعات شخصی که پزشک برای یک تشخیص صحیح بدان‌ها نیاز دارد را برای پزشک ارسال نموده و حتی در مورد مشکلات روحی خود سخن می‌گویند و درخواست تجویز دارو یا ارائه روش‌های درمانی دیگر رادارند.

·         ارائه سؤالات از پیش تعیین‌شده:

در مشاوره لاغری آنلاین می‌توان تمامی سؤالات لازم را از پیش برای خود در نظر داشت تا علاوه بر صرفه‌جویی در زمان سؤالی در این باب باقی نماند. این در حالی است که در مشاوره‌های حضوری در صورت فراموشی بخشی از سؤالات دسترسی به پزشک سخت یا هزینه‌بر است.

·         تشخیص مشاور برتر:

یک ارتباط‌گیری مؤثر در فضای آنلاین به شما در شناخت مشاور برتر و توانمندتر کمک می‌کند. بدین ترتیب بهتر می‌توانید به تمهیدات وی اعتماد نموده و آنها را به کار ببرید. مشاوران متخصص علاوه بر وعده‌ها بر میان وعده‌های غذایی نیز تمرکز کرده و در صورت تمایل کاربر قادر هستند، به‌راحتی برنامه‌های جایگزین را به‌منظور تنوع‌بخشی به سبد غذایی ارائه دهند.

·         کاهش وزن تضمینی:

در صورت رعایت جزئیات رژیم ارائه‌شده در مشاوره لاغری آنلاین و عدم انجام فرآیند خاصی به‌صورت خودسرانه کاهش وزنی تضمینی رخ نشان می‌دهد. تثبیت وزن در سایه این رژیم و رسیدن به عادات خوب غذایی در طول زندگی از ثمره‌های درخشان استفاده از مشاوره‌های اینترنتی معتبر است.

·         عدم بروز مشکلات عدیده:

رژیم‌های غلط اکثراً با ریزش مو، لاغری شدید صورت، ضعف، زخم معده و … برای فرد همراه هستند. درحالی‌که با استفاده از مشاوره لاغری آنلاین به دلیل استفاده از متخصصان حرفه‌ای این حوزه در یک دوره درمانی به‌گونه‌ای از ویتامین‌ها، املاح و مواد معدنی بهره می‌برید که در کنار لاغری با هیچ مشکل دیگری برخورد نمی‌کنید.

·         ارتباط فوری با پزشکان:

در عرض کمترین زمان ممکن می‌توانید به پزشک انتخابی خود دسترسی یافته و علاوه بر برقراری ارتباط به شرح علائم بالینی خود یا مشکلات اورژانسی پیش‌آمده، بپردازید و از پزشک جویای راهکارهای سودمند درمانی باشید. درنهایت نیز برنامه غذایی مختص به خود را دانلود نموده و از طریق ایمیل، چت آنلاین و … شاهد پیگیری‌های پزشک خود باشید.

·         تضمین بازگشت 100% وجه:

بسیاری از مشاوران آنلاینی که به مشتری مداری اهمیت فوق‌العاده‌ای می‌دهند در صورت نارضایتی کاربر از مشاوره، تمامی وجوه پرداختی وی را بازگردانده و بدین طریق اعتمادسازی عالی رابین خود و بیماران رقم می‌زنند.

شرح مراحل دسترسی به مشاوره لاغری آنلاین:

برای آنکه به یک مشاوره لاغری آنلاین دست‌یابید، فقط کافی است پس از انتخاب وب‌سایت مدنظر، متخصص و پزشک مناسب را گزینش نموده و بر روی پنل گفتگو در صفحه دریافت رژیم غذایی غیرحضوری کلیک کنید. بدین ترتیب قادر خواهید بود که سؤال خود را از طریق چت برای پزشک ارسال نمایید. پس از پرداخت هزینه به‌صورت آنلاین تماس تلفنی برقرارشده و امکان مکالمه و تبادل اطلاعات ایجاد می‌شود.

البته در بسیاری سایت‌ها پس از انتخاب میان رژیم‌های لاغری، بارداری، سالمندی و … و ثبت‌نام و درج مشخصات شخصی، سوابق بیماری، رژیم‌های گذشته و … رژیم غذایی پس از 48 ساعت کاری برای فرد از طریق ایمیل، شبکه‌های اجتماعی و … ارسال می‌گردد. اگرچه می‌توان با یک سرچ ساده در اینترنت و بررسی نظرات کاربران پیشین آنها و درصد رضایتشان به کلکسیونی از مراکز که دارای خدمات آنلاین هستند، دسترسی یافت.

ولی بهتر است از تجربه افراد موفق در عرصه تناسب‌اندام و پزشکان پیشنهادی آنها به‌منظور اعتماد 100 درصدی بهره‌مند شوید، بدین ترتیب امیدواری به کسب نتیجه قطعی بیشتر می‌شود.

 

 

افراد نیازمند به دریافت مشاوره لاغری آنلاین:

اگرچه به‌صورت طبیعی افراد بزرگ‌سال درگیر با اضافه‌وزن‌های بالا اولین و مهم‌ترین مشتریان مشاوره لاغری آنلاین به شمار می‌روند، اما در همین راستا افراد دیگری نیز هستند که به این مشاوره‌ها نیازمند می‌باشند. از آنها می‌توان به این موارد اشاره نمود:

1.         افراد چاق قرارگرفته در معرض عمل‌های جراحی لاغری

2.      خانم‌ها دارای اضافه‌وزن بعد از طی دوران بارداری و شیردهی

3.       افراد دارای بیماری‌های خاص مانند دیابت، ناراحتی قلبی و … نیازمند به رژیم‌های لاغری خاص

4.        ورزشکاران درگیر تمرینات سخت قدرتی به‌منظور جلوگیری از تحلیل عضلانی

5.        جوانان جویای تناسب‌اندام و زیبایی به‌منظور مقبولیت بیشتر در اجتماع

6.        کودکان درگیر با چاقی مفرط

7.         سالمندان با کهولت سن در معرض افت عملکرد سلول‌ها و بافت‌های بدن

8.         خانم‌ها و آقایان درگیر با مشکل عدم باروری

9.         افراد لاغر علاقه‌مند به دریافت رژیم‌های تثبیت‌کننده لاغری

 

 

وظایف مختلف بیمار در مشاوره لاغری آنلاین:

اگرچه یافتن یک مشاوره لاغری آنلاین موفق و کارساز بسیار مهم و حیاتی است، اما شما نیز در قبال پزشک تغذیه که رسالت مشاوره دادن به شمارا بر عهده دارد، وظایفی داشته که در صوت نادیده گفتن آن‌ها نتیجه قابل قبولی را درنهایت از پروسه درمانی خود دریافت نمی‌کنید. آشنایی با این وظایف در این بخش خالی از لطف نیست.

 

1.      وظیفه اول: دادن اطلاعات کامل به پزشک و عدم اجتناب از این امر مهم

2.      وظیفه دوم: آگاه نمودن پزشک از بیماری‌های زمینه‌ای تأثیرگذار بر نوع رژیم مانند یبوست

3.      وظیفه سوم: صداقت کامل با پزشک در تمامی مراحل طی رژیم آنلاین

4.      وظیفه چهارم: مصرف خوراکی‌ها، مکمل‌ها، داروها و … تجویز شد به‌صورت مرتب و بر طبق دستور پزشک بدون کاستی و عدم ترک آنها به دلیل خستگی، هزینه و …

5.      وظیفه پنجم: حفظ ارتباط منظم و مستمر با پزشک به‌منظور کسب نتیجه بهتر

6.      وظیفه ششم: انجام آزمایش‌های تجویزی در صورت استپ وزنی و عدم رؤیت کاهش وزن

7.      وظیفه هفتم: توجه به دستورات پزشک در نحوه تنظیم برنامه و چگونگی طبخ و آماده‌سازی غذا

8.      وظیفه هشتم: عدم‌تغییر خودسرانه رژیم غذایی در صورت بروز مشکل در مرحله‌ای از رژیم

9.      وظیفه نهم: انجام فعالیت‌های ورزشی تکمیلی توصیه‌شده و پایبندی به آنها

10.  وظیفه دهم: عدم افزودن یا کاستن یک نوع خوراکی خاص بدون نظارت پزشک تغذیه

 

 

مشخصات بهترین سایت برای دریافت مشاوره لاغری آنلاین:

باوجود سایت‌های متنوعی که به ارائه یک مشاوره لاغری آنلاین می‌پردازند، به‌راستی کمی یافتن یک نمونه ایده‌آل و کارآمد کار سختی است. به همین دلیل در این قسمت به مشخصات برتر یک وب‌سایت مورد تأیید می‌پردازیم تا فرآیند گزینش را برای شما سهل‌تر نماییم.

·         پشتیبانی 24 ساعته:

با توجه به اینکه برای تمامی بیماران برقراری ارتباط در ساعت کاری مقدور نیست، یک سایت معتبر با ساپورت 24 ساعته می‌تواند، پوششی همه‌گیر را برای افراد جویای رژیم‌های آنلاین فراهم آورد. بدین ترتیب هرگونه محدودیت بابت برقراری ارتباط از میان خواهد رفت.

 

·         چیدمان صحیح المان‌های مختلف:

بیماران در مراجعه آنلاین نیازهای مختلفی دارند که یک سایت کاربردی باید بتواند با چیدمان اصولی المان‌های مختلف کاربران را برای استفاده راحت یاری رساند. بخش‌های مختلف یک سایت مشاوره لاغری آنلاین شامل قسمت سؤالات، ورود اطلاعات، ثبت درخواست و … می‌شود که باید همگی به‌وضوح در معرض رؤیت کاربر باشند.

·         قالب‌بندی کاربرپسند:

قالب و طرح کلی صفحه سایت نیز باید با نوع خدمات هماهنگ باشد. این قالب‌بندی کمک می‌کند کاربر ارتباطی راحت‌تر را با فضای سایت برقرار نموده و با آن انس بگیرد. رنگ‌ها، طرح‌ها، الگوهای گرافیکی و … هرکدام نقش مهمی در یک سایت پزشکی ایفا می‌کنند.

·         سرعت لود بالا:

به‌هرحال اگر قرار باشد هر بار در یک مشاوره لاغری آنلاین منتظر لود و بالا آمدن سایت بمانیم و دقایقی فراوانی را صرف آن کنیم از آن سایت و خدماتش دل‌زده می‌شویم. پس باکار بر روی سئو سایت باید قدرت آن را در فراخوانی ارتقا بخشید که این امر مهم فقط در سایت‌های معتبر قابل‌مشاهده است.

·         ارائه مقالات علمی سودمند:

تمامی افراد جویای لاغری شاید شناخت کافی در مورد انواع رژیم‌های موجود و اطلاعات عمومی بابت مطالب پزشکی نداشته باشند. در نظر گرفتن بخشی از سایت به مقالاتی از این باب علاوه برافزایش اعتماد به سایت، کاربران را برای دریافت پاسخ پرسش‌های خودیاری می‌نماید.

مقدار استاندارد کاهش وزن توصیه‌شده:

باید توجه نمایید که یک کاهش وزن اصولی به شما کمک می‌کند تا در یک هفته مقداری بین 0.5 تا 1 کیلوگرم را کم نمایید. در این حالت حجم چربی‌های کاهش‌یافته و به‌سلامتی فرد نیز آسیبی نمی‌رسد. ولی در صورت پیاده‌سازی یک رژیم نادرست اگرچه شاید کاهش وزنی بیشتر از مقدار یادشده را برای خود ثبت نمایید، اما در اینجا این آب، عضلات و ماهیچه‌ها هستند که تحلیل‌شده، درحالی‌که حجم چربی‌های بدن تأثیر چندانی نمی‌یابند.

 

به همین دلیل است که بیماری‌ها برای فرد بروز کرده و مخاطرات دامن‌گیر وی می‌شوند. بدین ترتیب مشاوره لاغری آنلاین متخصص سعی دارد با حداقل نمودن فرآیند کاهش عضله به افزایش سوخت‌وساز چربی‌های بدن بپردازد تا مراجعین سالم و اصولی وزن کم نمایند و خطرات به حداقل ممکن برسد.

 

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من