وبلاگ

قرص‌های لاغری و چربی سوز پرفروش دنیا!

فهرست مطالب این مقاله

قرص‌های لاغری و چربی سوز پرفروش دنیا با شگردهای مختلفی کمک می‌کنند تا افراد چاق بتوانند، کنترل و نظارت بهتری بر روی کالری مصرفی خود داشته باشند. بدین ترتیب با مهار اشتهای کاذب شان کم‌کم به تناسب اندام که همیشه آرزوی آن را داشته‌اند برسند. افراد چاق همیشه با پرخوری، بد خوری و تمایل به مصرف غذاهای چرب و بسیار شیرین درگیر هستند. همین امر به‌مرورزمان اضافه‌وزن و انباشت چربی‌ها را برای آن‌ها رقم میزند.

حال‌آنکه قرص‌های لاغری و چربی سوز پرفروش دنیا باهدف قرار دادن همین معضل سعی دارند، این افراد را یاری رسانند. بسیاری از این قرص‌ها به کاهش اشتها کمک می‌کنند و با تأثیر بر روی سیگنال‌های مغزی اشتها را کم و کمتر می‌کنند. در این مطلب بیشتر باب این قرص‌ها و تأثیرات گوناگون آنها بر بدن سخن می‌گوییم.

 

قرص‌های لاغری و چربی سوز

قرص‌های لاغری و چربی سوز -راسپینا کلاب

 

چگونگی کاهش وزن با مصرف قرص‌های لاغری و چربی سوز پرفروش دنیا:

همان‌طور که اشاره نمودیم قرص‌های لاغری و چربی سوز پرفروش دنیا با کاهش اشتها سعی دارند یک مبارزه همه‌جانبه را در برابر کالری‌های ورودی که قصد دارند، به‌صورت چربی در بدن ذخیره شوند به راه می‌اندازند. میزان انباشت چربی رابطه مستقیمی با حجم کالری دریافتی افراد دارد بدین ترتیب با کاهش کالری ورودی، کاهش ازدیاد وزن را تجربه می‌کنیم. ولی راهکارهای دیگری نیز وجود دارد که توسط این قرص‌ها به کار گرفته می‌شود تا تناسب‌اندام سریع‌تر حاصل شود.

1.      خارج کردن سطح ترشح هورمون‌ها از حالت عادی:

در زمان گرسنگی بدنمان سیگنال‌هایی را به سمت مغز ارسال نموده و ما را ترغیب به مصرف مواد غذایی می‌کند. این اتفاق در بدن افراد چاق با شدت، قدرت و تعداد دفعات بیشتری رخ می‌دهد. ازاین‌رو آنها تمایل فراوان‌تری به‌صرف غذا دارند. با تأثیر منفی بر این سیگنال‌ها و کاهش تعداد دفعات ارسالی‌شان به مغز می‌توان تأثیر شگرفی بر کاهش وزن گذاشت.

2.      اثرگذارتر نمودن رژیم‌های غذایی:

بسیاری هستند که با پیگیری رژیم‌های غذایی بازهم به مطلوب خود که تیپی برازنده و متناسب است، نرسیده‌اند. قرص‌های لاغری و چربی سوز پرفروش دنیا سعی دارند تا با اثربخش‌تر نمودن تأثیرات رژیم‌های لاغری افراد را زودتر و سریع‌تر به مقصودشان برسانند. بدین ترتیب ادعا می‌شود، این قرص‌ها توانایی آن رادارند که لاغر شدن آسان‌تری را با روش‌های لاغری دیگر فراهم سازند.

3.      ایجاد خلل و تأخیر در جذب چربی‌ها:

بیان می‌شود برخی از ترکیبات موجود در قرص‌های لاغری توانایی چسبیدن به چربی‌های موجود در روده را داشته و مانع جذب آن‌ها به بدن می‌شوند. این امر فواید بسیاری برای لاغری دارد، به‌شرط آنکه بتوان از مضرات آن‌که ممانعت از جذب دیگر عناصر و همچنین عدم دفع کامل این مواد از بدن است، چشم‌پوشی نمود. این مواد درواقع یک مسدودکننده چربی به‌حساب می‌آیند که گاهاً این ویژگی را بر روی دیگر مواد غذایی نیز اعمال می‌کنند.

4.      افزایش متابولیسم بدن:

افزایش سوزاندن چربی‌ها که به دنبال افزایش متابولیسم بدن رخ می‌دهد، نیز یکی دیگر از تأثیرات شگرفت این قرص‌ها هستند. این مشخصه‌ها سبب شده، در فهرست قرص‌های لاغری و چربی سوز پرفروش دنیا قرار گیرند. درواقع مواد مغذی که در بدن انباشته‌شده و به چربی تبدیل می‌شوند در کنار این قرص‌ها به‌خوبی شکسته شده و به انرژی جهت فعالیت تغییر حالت می‌دهند. ولی در صورت مصرف نامنظم، طولانی‌مدت و خودسرانه، افراد متوجه بی‌تأثیر شدن این داروها بر روی بدن خود می‌شوند. به همین دلیل توصیه می‌شود، نوع، چگونگی مصرف، دز و تعداد دفعات تناول این داروها را زیر نظر پزشک متخصص و بر اساس تجویزهای وی انتخاب کنید.

میزان اثرگذاری واقعی قرص‌های لاغری و چربی سوز پرفروش دنیا:

باآنکه تبلیغات وسیعی حول قرص‌های لاغری و چربی سوز پرفروش دنیا صورت گرفته و عده کثیری را به مصرف آن‌ها مایل ساخته است، اما هنوز تأثیرات شگرفی برای آن‌ها ذکر نمی‌شود. به‌گونه‌ای که فردی را نمی‌یابیم که تنها با مصرف این قرص‌ها به نتیجه مطلوبی در کاهش وزن رسیده باشد. بدین ترتیب می‌توان گفت حتی بهترین و مرغوب‌ترین این قرص‌ها نیز فقط در کنار رژیم غذایی مناسب و تحرک کافی است که نتیجه بخشی ایده‌آل خود را عرضه می‌کنند. از طرفی هر فرد متناسب با ویژگی‌های فیزیکی و آناتومی بدن خود باید یک مورد را انتخاب نماید. این در حالی است که افراد اغلب به‌صورت خودسرانه به سمت این داروها مایل شده و توجهی به توصیه‌های متخصصین تغذیه ندارند. این امر سبب کاهش اثرگذاری این قرص‌ها و عدم دریافت نتیجه مطلوب در کنار آنها می‌شود.

میزان اثرگذاری واقعی قرص‌های لاغری و چربی سوز

میزان اثرگذاری واقعی قرص‌های لاغری و چربی سوز-راسپینا کلاب

 

عوارض قرص‌های لاغری و چربی سوز پرفروش دنیا در صورت مصرف خودسرانه:

باید باور کرد که هیچ قرصی بدون عوارض تولید نشده است و حتی ساده‌ترین مسکن‌ها نیز نباید به‌صورت افراط گونه مورداستفاده قرار گیرند. این موضوع در مورد دم‌نوش‌های طبیعی نیز صدق می‌کند، چه برسد به قرص‌های لاغری، حتی باوجودآنکه در فهرست قرص‌های لاغری و چربی سوز پرفروش دنیا قرار گیرند. در ادامه به مهم‌ترین این عوارض اشاره می‌کنیم تا در صورت مشاهده این ناراحتی به‌سرعت مصرف قرص‌ها را قطع کرده و با پزشک خود این موضوع را در میان بگذارید.

 

عوارض قرص‌های لاغری و چربی سوز پرفروش دنیا

عوارض قرص‌های لاغری و چربی سوز پرفروش دنیا-راسپینا کلاب

·         بروز ناراحتی‌های روحی و روانی:

برخی از قرص‌های لاغری محرک اعصاب بوده و افراد با بیماری‌های زمینه‌ای عصبی را تحت‌فشار مضاعفی قرار می‌دهند. این قرص‌ها می‌توانند سطح استرس را در افراد بالابرده و در موارد حادتر سبب تپش قلب، سرگیجه، اضطراب‌های مزمن و … شوند.

 

·         تشدید بی‌خوابی، کم‌خوابی و اختلالات خواب:

اگر با مصرف یک قرص لاغری با اختلالات خواب مواجه شده‌اید، حتماً آن را به اطلاع پزشک برسانید. به‌هرحال کمبود خواب خود نیز با تأثیر منفی بر سیستم ایمنی بدن زمینه بروز بسیاری از بیماری‌ها را فراهم می‌سازد. از طرفی کم‌خوابی یکی از عوامل مهم در افزایش وزن به شمار می‌رود.

·         کاهش حجم فراوانی از آب بدن:

برخی ترکیبات موجود در قرص‌های لاغری مانند کافئین و افدرین از عوامل کم‌آبی شناخته می‌شوند. این موضوع زمانی که زندگی فرد با فعالیت‌های شدید ورزشی همراه شود، تشدید می‌گردد و گاهاً مصرف‌کننده را با بی‌حالی، ضعف، بی‌هوشی و … درگیر می‌سازد.

·         افزایش ضربان قلب و فشارخون:

اگر با مصرف قرصی متوجه افزایش ضربان قلب و فشارخون شده‌اید باید از استفاده مجدد آن اجتناب نمایید زیرا این عوارض در طولانی‌مدت ممکن است با کاهش گردش خون در بدن همراه شده و سلامت فرد را به‌صورت جدی تهدید نماید.

 

افزایش ضربان قلب و فشارخون در اثر مصرف قرص لاغری

افزایش ضربان قلب و فشارخون-راسپینا کلاب

معرفی چند مورد از قرص‌های لاغری و چربی سوز پرفروش دنیا:

باوجود اثرگذاری محدود و ممنوعیت‌های مصرفی که بر برخی از قرص‌های لاغری اعمال‌شده، اما هنوز دسته‌هایی از آنها در قالب قرص‌های لاغری و چربی سوز پرفروش دنیا قرار می‌گیرند و طرفداران بسیاری دارند. باآنکه پزشکان تغذیه توصیه اکید داشته که بیشتر به سمت ورزش و رژیم‌های طبیعی و مصرف عصاره گیاهان برای رسیدن به لاغری پیش بروند، اما به‌هرحال این قرص‌ها نیز برای بیماران با شرایط حاد و بحرانی دارای جایگاه خاصی هستند. در ادامه به معرفی معروف‌ترین این قرص‌ها می‌پردازیم.

 

بهترین قرص‌های لاغری و چربی سوز

معرفی چند مورد از قرص‌های لاغری و چربی سوز پرفروش دنیا

·         قرص لاغری و چربی سوز ردوکیل:

قرص ردوکیل بر مبنای افت قند خون عملکرد لاغری خود را به اجرا می‌گذارد، اما همین امر و شدت بالای آن ازیک‌طرف خطرناک بوده و از سوی دیگر تحمل فرد را برای مصرف غذا و خوراکی‌های شیرین کم می‌کند. در این حالت اگر فرد مصرف‌کننده نتواند بر این حس غلبه کند، به‌صرف بیش‌ازحد مواد غذایی سوق می‌یابد.

·         قرص لاغری و چربی سوز فت برنر:

فت برنر مکملی است برگرفته از عصاره کافئین که این امر برای آن دسته افرادی که بدنشان به کافئین عکس‌العمل شدید نشان می‌دهد، چندان مفید نیست. گزارش‌های حاکی بر ایجاد احساس بی‌قراری، اختلالات خواب، استرس و … بعد از مصرف این دارو بیان‌شده که استفاده آن را وارد تردید ساخته است.

·         قرص لاغری و چربی سوز کیتوزان:

اگرچه کیتوزان نیز امروزه به‌عنوان یکی از قرص‌های لاغری و چربی سوز پرفروش دنیا به همگان عرضه می‌شود. ولی به دلیل تأثیر نامطلوبی که بر روی ویتامین‌های محلول در چربی و عدم جذب آنها توسط بدن دارد، مصرفش با هاله‌ای از ابهام همراه است. ترکیبات پلی ساکاریدی این قرص مانع جذب چربی‌ها به بدن می‌شوند، اما مانع بزرگی بر سر راه جذب ویتامین‌های همراه این چربی‌ها نیز هست.

·         قرص لاغری و چربی سوز سفامادار:

اگرچه اثرگذاری قرص سفامادار را نمی‌توان انکار کرد، اما این نتیجه درخشان تا زمانی برقرار است که به مصرف آن مبادرت ورزید. در صورت قطع، بازگشت وزن و حتی اضافه‌وزنی بیشتر از قبل در انتظار مصرف‌کننده است. ازاین‌رو اگرچه دارویی بی‌ضرر شناخته می‌شود، اما بازهم در حیطه مصرف اطفال، زنان باردار و این‌چنین افرادی قرار نمی‌گیرد.

·         قرص لاغری و چربی سوز سینفرین:

عوارض جانبی قرص سینفرین بسیار جدی‌تر بوده و پزشکان از اعتیادآوری آن افراد را آگاه ساخته‌اند. البته از تأثیر مخرب آن بر بافت‌های قلب و ماهیچه‌های تپنده این عضو نیز نمی‌توان با بی‌تفاوتی گذر نمود. ولی به‌هرحال هنوز هم به‌عنوان یک ماده کاهش وزن برای بسیاری در سطح جهان مطلوب است.

 

معرفی قرص‌های لاغری و چربی سوز پرفروش دنیا بر پایه عصاره‌های گیاهی:

جای تعجبی نیست که در فهرست قرص‌های لاغری و چربی سوز پرفروش دنیا نمونه‌هایی را بیابیم که از عصاره طبیعی گیاهان و میوه‌ها تولیدشده باشند. سال‌های متمادی است که اثر فوق‌العاده عالی گیاهان بر روی سلامتی انسان به اثبات رسیده و این موضوع دور از ذهن نیست که کشورهای دنیا سعی نمایند از اثرات شفابخش آن‌ها در جهت بهبود امراضشان کمک بگیرند. به همین دلیل در قالب یک بخش مجزا به معرفی این قرص‌ها می‌پردازیم و از اثرات شگرف آن‌ها پرده برمی‌داریم.

 

معرفی قرص‌های لاغری بر پایه عصاره‌های گیاهی

معرفی قرص‌های لاغری و چربی سوز پرفروش دنیا بر پایه عصاره‌های گیاهی

·         قرص لاغری و چربی سوز با عصاره کافئین:

مکمل‌های لاغری تجاری مدت‌ها است که بر روی خاصیت افزایش سوخت و سازی که کافئین عرضه می‌کند، حساب ویژه بازکرده‌اند، البته از خاصیت اعتیادآوری آن نمی‌توان صرف‌نظر کرد. حال‌آنکه قرص‌های لاغری را باید تا مدت مشخص و به‌صورت روتینگ مصرف نمود که همین امر مشکل اعتیادآوری این قرص را افزایش می‌دهد. پس در کوتاه‌مدت بر روی اثربخشی این قرص حساب بازنمایید و برای دوری از مضراتی مانند اضطراب، تحریک‌پذیری، خستگی مفرط و … مصرف آن را محدودسازید.

·         قرص لاغری و چربی سوز با عصاره قهوه سبز:

کند نمودن تجزیه کربوهیدرات‌ها در روده و تسریع سوخت‌وساز چربی‌ها از مزایایی است که قرص‌های لاغری بر پایه قهوه سبز را پرطرفدار نموده‌اند. امکان آلرژی‌زا بودن و ایجاد اسهال اگرچه بسیاری را برای مصرف این قرص‌ها دچار تردید نموده، اما مزایایی مانند کاهش قند خون، کاهش فشارخون و تأمین مقادیر بالای آنتی‌اکسیدان آن سبب محبوبیتش در میان تعداد دیگری شده است.

·         قرص لاغری و چربی سوز با عصاره چای سبز:

قرص‌های لاغری و چربی سوز پرفروش دنیا که بر مبنای عصاره چای سبز تولید می‌شوند، بیشتر بر خاصیت آنتی‌اکسیدانی این ماده تکیه‌دارند. آنتی‌اکسیدان‌ها قاتل چربی‌های شکمی بوده به همین دلیل افزایش چربی سوزی در کنار این قرص محال نیست، اما برای افراد حساس به کافئین چندان گزینه مناسبی به شمار نمی‌روند.

·         قرص لاغری و چربی سوز با عصاره بلوبری:

مصرف مکمل‌های ساخته‌شده بر اساس میوه بلوبری نه‌تنها به دلیل طبیعی و بی‌ضرر بودن این میوه توصیه می‌شوند، بلکه از جنبه کم‌کالری بودن و وجود مقدار فراوانی ویتامین، مواد معدنی و … نیز مطلوب هستند. فقط دقت داشته باشید، بلوبری توانایی افت شدید قند خون را دارد، ازاین‌رو برای افراد با مشکل نوسان قند خون ممکن است، حاوی عوارضی مانند تاری دید، ضعف شدید و کم بینایی گرد. ولی بلوبری در رفع اشتهای کاذب قدرتمند بوده اما در صورت استفاده بی‌برنامه فرد را با اسهال، ناراحتی‌های شکمی و … درگیر می‌سازد.

·         قرص لاغری و چربی سوز با عصاره دارچین:

چربی‌هایی که از قند و کربوهیدرات‌ها برای ساخت و استحکام خود در بدن کمک می‌گیرند، ازاین‌پس با مصرف قرص‌های لاغری دارچینی مجال تشکیل و احیای خود را نخواهند داشت. دارچین به‌سرعت قندها را تجزیه نموده و از انباشت بی‌رویه آنها در بدن جلوگیری می‌کند. البته محدودیت‌های پزشکی بسیاری به‌منظور مصرف این قرص‌های سیامون بر پایه دارچین برای بیماران دیابتی، قلبی، درگیری بیماری‌های آلرژیک، التهاب و … ذکرشده که این قرص را از دسترس عموم خارج ساخته است.

 

قرص لاغری و چربی سوز با عصاره دارچین

قرص لاغری و چربی سوز با عصاره دارچین

·         قرص لاغری و چربی سوز با عصاره تمشک:

تبدیل توده‌های چربی به عناصری قابل‌هضم از رسالت‌های قرص‌هایی است که بر اساس عصاره میوه تمشک تولید می‌شوند. این فعالیت ارزنده به دلیل افزایش سطح لیپاز در بدن با مصرف قرص‌های تمشک صورت می‌گیرد. بدین ترتیب بافت‌های چربی کاهش‌یافته و متابولیسم طبیعی به بالاترین حالت خود می‌رسد. البته گاهی شکایاتی مانند آسیب به سیستم عصبی، افزایش فشارخون، خارش و … از مصرف‌کنندگان این قرص‌ها به گوش می‌رسد.

·         قرص لاغری و چربی سوز با عصاره سرکه سیب:

سرکه سیب نیز توانایی بالقوه‌ای در کاهش وزن دارد، اما قرص‌های تولیدشده بر مبنای این‌چنین عصاره‌ای علائم آسم را تشدید نموده و برای بیماران گوارشی خطرزا هستند. ازاین‌رو اگرچه این نمونه‌ها در میان قرص‌های لاغری و چربی سوز پرفروش دنیا دارای جایگاهی ویژه‌ای هستند، اما به دلیل ایجاد کمبود پتاسیم، سوءهاضمه و … باید زیر نظر پزشک انتخاب‌شده و به مصرف برسند.

قرص لاغری و چربی سوز با عصاره کامبوجیا:

کامبوجیا نیز نوعی میوه بوده که خواص آن در کاهش وزن تا حدودی به اثبات رسیده است. این گیاه با کاهش تمایل افراد به‌صرف غذا در ارتباط مستقیم بوده و کسانی که به مصرف منظم آن می‌پردازند، تمایلشان به غذا خوردن تا حد زیادی کم می‌شود. درواقع قرص کامبوجیا با شگرد کاهش اشتها به حذف چربی‌های بدن کمک می‌کند و عملکرد دیگری درزمینه‌ی کاهش وزن نمی‌توان از آن انتظار داشت.

قرص لاغری و چربی سوز با عصاره کامبوجیا

قرص لاغری و چربی سوز با عصاره کامبوجیا

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من